Sıkça Sorulan Sorular

  • Mesaj gönderimi yapıldıktan sonra raporlama ne zaman tarafımıza iletilir?
    İletim raporlarınız anlık olarak size iletilir.

 

 

  • SMS kontörüm ne zaman yüklenir?
    Ödemeniz onaylandığı gibi panelinizden sms bakiyenizi görebilirsiniz.

 

  • Hangi operatörlere mesaj gönderebilirim?
    Türkiye’deki bütün operatörlere gönderim yapabilirsiniz.

 

  • Rehberinize güvenebilir miyim?
    Yedekleme sistemimiz sayesinde, rehberinizdeki bilgiler güvenle saklanır.

 

  • Gönderdiğim toplu mesajlar anında iletiliyor mu?
    Gönderdiğiniz smsler sizin istediğiniz zamanda alıcılara iletilir.

 

  • Türkiye’nin her yerinden sistemi kullanabilir miyim?
    İnternetin olduğu heryerden sisteme erişim sağlayabilirsiniz.

 

  • Toplu SMS programına ücret ödeyecek miyim?
    Kullandığınız yazılımlara ücret ödemezsiniz.

 

  • Parolamı ve/veya kullanıcı adımı unuttum. Ne yapmalıyım?
    Şifremi unuttum kısmından şifrenizi tekrar istiyebilirsiniz.

 

  • Originator Nedir?
    Telefonunuzun alıcılar kısmında çıkan, sizin belirlediğiniz 11 karakterli alıcı ismidir, bu alana firma adınızı, markanızı yazabilirsiniz.

 

  • Bireysel üye olmak istiyorum, ne yapmalıyım?
    Siteye giriş yaparak ücretsiz üyelik gerçekleştirmelisiniz.

 

  • Mesajları 1 gün ya da öncesinde planlayabilir miyim?
    İleri tarih seçeneği ile dilediğiniz tarih ve saatte mesajların gitmesini sağlayabilirsiniz.

 

  • Toplu gönderimde mesaj sayısı sınırı var mıdır?
    Hayır herhangi bir sınır yoktur. Dilediğiniz zaman dilediğiniz kadar gönderim yapabilirsiniz.

 

  • SMS alımında sınır var mıdır?
    Hayır. SMS alımında herhangi bir sınır yoktur.

 

  • Gönderilen SMS’lerin başlığı nasıl belirleniyor?
    Kullanım amacınıza bağlı olarak şirket ismi, markanız ya da kendi adınızı başlık olarak seçebilirsiniz. Tek ihtiyacınız olan şey size ait olduğunu ya da kullanma yetkiniz olduğunu belgelemek.

 

  • Başlığımı nasıl belirleyebilirim?
    Kullanıcı İşlemleri> Başlık İşlemleri kısmından başlığınızı (originator name) belirleyip Başlık Talebi Gönder’e tıklayarak talepte bulunabilirsiniz.

 

  • Başlıksız SMS atmak istiyorum, evraklar gerekli mi?
    Başlıksız SMS yasal olmadığından böyle bir servisimiz yok.

 

  • Üye olurken girdiğim telefon numarasına ekstra bir fatura gelir mi?
    Hayır. Çünkü hattınız üzerinden hiçbir işlem yapılmamaktadır.

 

  • Başlık için bir sınır var mıdır?
    Belgelendirebildiğiniz müddetçe ve 3 ila 11 karakter aralığında olacak şekilde dilediğiniz kadar başlık talep edebilirsiniz. Tek hesapta birden çok başlık kullanabilirsiniz.

 

  • Nasıl SMS gönderebilirim?
    SMSlerinizi 3 ayrı şekilde gönderebilirsiniz. Excel eklentisini kullanabilir, Excel dosyanızı sitemize yükleyebilir ya da smspaketim.com.tr’e giriş yaparak web sitesi üzerinden gönderebilirsiniz.

 

  • Rehberimdeki telefon numaralarını sisteme nasıl aktarabilirim?
    Excel ya da CSV formatındaki dosyayı panelimize yükleyebilirsiniz.

 

  • Nasıl SMS Paketi alabilirim?
    Havale veya kredi kartı ile sitemiz üzerinden alabilirsiniz.

 

  • SMS’lerimin ne kadar süresi var?
    SMS paketlerimizde kullanım süresi süresiz, ücret iade süresi ilk 30 gündür.

 

  • Evraklarımı gönderdim, başlığım ne zaman aktif olur?
    Evraklarınız ve abonelik sözleşmemizin aslı elimize ulaştıktan sonra, ilgili ekibimiz tarafından 1 iş günü içerisinde kontrol edilecek ve eksiksiz olması halinde onaylanacaktır.

 

  • Başlığım neden aktif olmadı?
    Başlık talebinde bulunduktan sonra gerekli evrakları eksiksiz bir şekilde göndermeniz gerekmektedir.

 

  • Havale / EFT yaptım kredilerim ne zaman yüklenir?
    Havale / EFT ulaştıktan sonra, 10 dakika içinde kredileriniz yüklenir.

 

  • Sisteminizi kendi siteme entegre edebilir miyim?
    Evet, buradaki adresde ki, dokümantasyonu inceleyerek veya canlı destekten yardım alarak servisimizi sitenize entegre edebilirsiniz.

 

  • Gönderilemeyen ya da ulaşmayan SMS’ler bakiyeden düşer mi?
    Hayır, yalnızca iletilen SMS’leriniz için düşer. Bakiyenizi sistemden kontrol edebilirsiniz.

 

  • Sistemi deneyebilir miyim?
    Sistemimize üye olarak ücretsiz bir şekilde deneyebilirsiniz.

 

  • Birden fazla başlık için ayrı ayrı evrak göndermem gerekiyor mu?
    Ortak olan belgeleri bir sefer göndermeniz yeterlidir. Fakat başlıklara özel belgeleri ayrı ayrı eklemeniz gerekmektedir.

 

  • Aynı numara birden fazla grupta kayıtlı, mesajım kaç kere gidecek?
    Numaranın kaç kere kayıtlı olduğu önemli değildir. Tek seferde (yani tek bir siparişte) yapılan gönderimlerde mesajınız bir kere iletilecektir.

 

  • Farklı operatörlere gönderilen mesajlarda ücret değişir mi?Hayır, ücretlendirme her operatör için aynıdır.

 

  • Aldığım SMS paketi dışında ekstra bir ücret öder miyim?
    Hayır, SMS ücreti hariç herhangi bir ücret gerekmez.

 

  • Başlık için bir ücret gerekiyor mu?
    Hayır, belgelendirebildiğiniz sürece istediğiniz kadar başlık alabilirsiniz.

 

  • Ödeme yapacağım, size nasıl güvenebilirim?
    Kredi kartınızın internet ortamındaki güvenliğini en üst seviye tutmak adına, sitemiz sadece 3D Secure ile işlem yapılmasına izin vermektedir. 3D Secure, sanal alışveriş işlemlerinin güvenliğinin arttırılması için Visa tarafından geliştirilmiş ve MasterCard tarafından da kabul edilmiş uluslararası güvenlik platformudur.

 

  • Herhangi bir program kurmamız gerekiyor mu?
    Hayır bilgisayarınıza herhangi bir program kurmanıza gerek yoktur. İletimerkezi.com üzerinden giriş yaparak gönderime hemen başlayabilirsiniz.

 

  • Tek tek gönderim yapabiliyor muyuz?
    Elbette, dilerseniz tek tek dilerseniz toplu halde gönderim yapabilirsiniz. Herhangi bir sınırlaması yoktur.

 

  • Servisimiz ile ilgili bunların dışında soru/sorunlarım var.
    SMS servisimiz ile ilgili tüm sorularınız için sitede bulunan canlı destek üzerinden ya da telefon veya e-posta ile 7/24 teknik destek ve satış departmanımıza ulaşabilirsiniz.